سرویس: استان ایلام
کد خبر: 10629
|
13:25 - 1393/08/09
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان:

ماجرای اسید پاشی در راستای بدنام کردن آمران به معروف و ناهیان از منکر صورت گرفت

ماجرای اسید پاشی در راستای بدنام کردن آمران به معروف و ناهیان از منکر صورت گرفت
نماینده ولی فقیه در استان گفت:ماجرای اسید پاشی در راستای بدنام کردن آمران به معروف و ناهیان از منکر صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به ماجرای اسید پاشی در اصفهان اظهار کرد:این حادثه هولناک که قلب هر انسان مومن و مسلمان را جریحه‌دار می‌کند برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه و به راه انداختن فتنه جدید همانند فتنه 88 است که مسلماً همان دشمنانی که در ایجاد فتنه 88 نقش محوری داشتند یک فتنه جدید از نوع فرهنگی در قالب هجمه به یکی از ارزش‌های بزرگ دین مقدس اسلام به نام امر به معروف و نهی از منکر به راه انداختند.

وی ادامه داد:متاسفانه برخی از جریان‌های سیاسی و روزنامه‌های وابسته به آنها با هماهنگی کامل با شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به نظام سلطه و مجموعه‌های ضد انقلاب در خارج درصدد متهم کردن نظام جمهوری اسلامی هستند. 

امام جمعه ایلام تاکید کرد:رسانه‌های زنجیره‌ای در صددند اقدام شنیع اسیدپاشی را به نیروهای حزب‌الهی منتسب کنند. حادثه دلخراش و نفرت‌انگیز اسیدپاشی به بانوان  در اصفهان قطعاً با مدیریت دشمنان به ویژه دستگاه‌ها و سرویس‌های امنیتی آمریکا و انگلیس و رژیم فاسد صهیونیستی بوده است و در راستای بدنام کردن آمران به معروف و ناهیان از منکر و مقابله با یکی از واجبات دین مقدس اسلام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود:این رسانه‌ها و مطبوعات پیاده نظام دشمنان و معاندین تابلودار انقلاب و نظام بوده و همراهی لازم در تخریب نظام و احکام نورانی اسلام به آنها نشان دادند که  البته دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و امنیتی باید با جدیت نسبت به شناسایی عوامل اصلی و پشت پرده و عوامل میدانی اسیدپاشی در اصفهان اقدام کنند و عاملان اصلی این حادثه زشت و ضدانسانی به شدت مجازات شوند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد:دستگاه قضایی باید با مطبوعات و رسانه‌های متخلفی که با رسانه‌های خارجی و بوق‌های تبلیغاتی نظام سلطه همسو و هماهنگ بودند برخورد قانونی داشته باشد. بنابراین رسانه‌های زنجیره‌ای به موج‌آفرینی در صدد هستند اقدام زشت و شنیع اسیدپاشی را به نیروهای حزب‌الهی منتسب کنند.

وی در ادامه خطبه های خود با اشاره به فرارسیدن روز 13 آبان،روز مبارزه با استکبار جهانی گفت:تقارن 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با عاشورای حسینی نمایانگر این واقعیت است که انقلاب شکوهمند اسلامی با الهام‌گیری از مکتب عاشورا با وجود خواسته‌های نظام سلطه به پیروزی رسید و بیش از 3 دهه است در عرصه‌های مختلف استکبار جهانی را به چالش‌های مهم سیاسی، امنیتی و فرهنگی مواجه کرده است. 

امام جمعه ایلام بیان کرد:‌ سردمداران نظام سلطه به شکست‌ناپذیری این انقلاب و تاثیرگذاری بر تحولات جهان و منطقه حساس خاورمیانه اذعان دارند و آشکارا در مقابل انقلاب و نظام اسلامی احساس ضعف و ناتوانی می‌کنند و از شکست انقلاب و صفوف نظام اسلامی ناامید و ناکام هستند.

 

انتهای پیام/ ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب