سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 10443
|
12:59 - 1393/07/28
نسخه چاپی

در پی صدور حکم اعدام شیخ نمر صورت گرفت؛

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه ایلام

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه ایلام
دانشجویان دانشگاه ایلام در پی صدور حکم اعدام شیخ نمر تجمع اعتراضی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه و دانشگاهایلام بیدار،دانشجویان دانشگاه ایلام پس از اقامه نماز ظهر و عصر با تجمع در نمازخانه این دانشگاه، اعتراض و انزجار خود را از حکم ظالمانه اعدام شیخ نمر، عالم برجسته شیعی عربستانی اعلام کردند.

دانشجویان دانشگاه ایلام در این تجمع با شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، و "مرگ بر آل سعود" اعتراض و انزجار خود را از صدور این حکم فریاد زدند.

در پایان این تجمع ،دانشجویان طوماری در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر امضا کردند.

در این طومار آمده است:

گروه هایی که طبل مبارزه با تروریست را می زنند خود به تجهیز آن می پردازند و این حاکمیت دوگانه را جایی حمایت از آزادی و جایی دیگر مبارزه با دشمن آزادی می نامند.حال در کشور محصور در آزادی های حبابی و غرق در نفت،آنگاه که بانگفما كان الله لیظلمهم و لكن كانوا انفسهم یظلمون؛ و در حق آنها حكم به عدل شود و در كیفر آنها هیچ ستمی نشود(یونس، آیه 54) داد شده ،. مدعیان دروغین اسلام ناب این فریاد را درسینه حبس کردند و هر کسی را که با این فریاد همراهی کرد را به مانند صاحب این فریاد یعنی شیخ "نمر باقر النمر"زندانی کردند و حال بعد از دوسال دست به  اعدام حقیقت زده اند ومی خواهند مانند اسلافشان شامل این آیه شوندلَيَكْتُمُونَ الْحَقَّ وَهُمْ يَعْلَمُونَ- گروهى از ايشان حقيقت را نهفته مى‏دارند و خودشان [هم] می ‏دانند﴿۱۴۶﴾.

حال ما دانشجویانی که روح انقلابی و خون حسینی در کالبد بسیجیمان است فریادمَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ»اگر كسی صدای مظلومی بشنود و به فریادش نرسد، مسلمان نیست (كافى، ج‏2، ص‏164)سر می دهیم. و  اقدام رژیم مرتجع و دست نشانده آمریکا – آل سعود- را محکوم می کنیم و حمایت خود را از شیخ نمر باقر النمر اعلام می کنیم.

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد