سرویس: استان ایلام
کد خبر: 10038
|
19:02 - 1393/07/08
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان:

وحدت مردم ضربات کوبنده ای بر دشمنان نظام وارد کرده است

وحدت مردم ضربات کوبنده ای بر دشمنان نظام وارد کرده است
نماینده ولی فقیه در استان گفت:وحدت مردم ضربات کوبنده ای بر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،حجت اسلام والمسلمین لطفی در اولین نشست شورای همگرایی اصولگران در استان ایلام اظهار کرد:: واژه اصولگرایی بسیار مقدس است و رمز پیروزی انقلاب، تدام انقلاب و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این واژه گنجانده شده است.

وی ادامه داد:این واژه توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل از ابتدای پیروزی انقلاب و در طول حیات طیبه خود محور فرمایشات و سخنان و بیانات خودشان قرار داده بودند.

امام جمعه ایلام افزود:ملت عزیز ایران اسلامی با پیروی از امام(ره) این وحدت را در همه عرصه‌ها عملیاتی کرده و با آن به صورت شعاری برخورد نمی‌کردند. مردم این وحدت را در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: دشمنان نیز همواره از این وحدت به شدت ناراحت شده چون ضربات کوبنده‌ای توسط از این واژه دریافت کرده و همواره مانعی بر سر راه آنها بوده‌ است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد:دشمنان با همه امکانات خود در صدد نفوذ به صفوف به هم فشرده اصولگرایان بوده و تلاش می‌کنند این وحدت بین نیروهای ارزشی را بشکنند. معمولا دشمن از تفرقه‌افکنی‌ها و دودستگی و جدایی نیروهای ارزشی به اهداف خود رسیده است. 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب