سرویس: استان ایلام
کد خبر: 10036
|
18:16 - 1393/07/08
نسخه چاپی

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کشور:

قصد ایجاد اپوزوسیون دولت را نداریم/آیت الله مصباح در جمع اصولگرایان حضور می یابد

قصد ایجاد اپوزوسیون دولت را نداریم/آیت الله مصباح در جمع اصولگرایان حضور می یابد
رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کشور گفت:قصد ایجاد اپوزوسیون دولت را نداریم.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،حجت الاسلام والمسلمین تقوی در اولین نشست شورای همگرایی اصولگرایان استان ایلام اظهار کرد:اصولگرایان برای تاثیر گذاری باید همگرایی و از خود گذشتگی داشته باشند.

وی با اشاره به دلیل موفقیت یا عدم موفقیت اصولگرایان در مقاطع مختلف افزود: دلیل عدم موفقیت ما اصولگرایان جز خود شیفتگی و نفسانیات و منیت ها چیز دیگری نمی تواند باشد، لذا باید در مسائل حساس از خودگذشتگی و ایثار و همگرایی،رکن اصلی ما قرار گیرد. کسی که از خود گذشتگی ندارد اصولگرا نیست.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: بعد از اصرار نیروهای مختلف از من برای در خواست از آیت الله مهدوی کنی جهت هدایت نیروهای اصولگرا، من با برخورد ایشان مواجه شدم و به من گفتند که من از اصولگرایان ناراحت هستم و آنها درمواقع حساس هرکدام راه خود را میروند؛ در نهایت با مشورت جامعه روحانیت مبارز، خودم  مسئولیت اینکار را به عهده گرفتم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی بیان کرد:هم اکنون هسته اصلی شورای همگرایی اصولگرایان متشکل از 60 الی 70 نفر از اصولگرایان،از طیف ها و گروههای مختلف تشکیل شده و جلسات هسته اصلی پنج شنبه هر هفته برگزار می شود.

وی گفت: پشت سر این حرکت به هیچ شخصیتی وابسته نیست و ما می خواهیم پشت سر رهبری حرکت کرده و نیروهای انقلاب و ولایی را برای تاثیرگذاری گرد هم آوریم تا یک جریان شاداب فعال بوجود آید.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با رد برخی شایعات مبنی بر تقابل اصولگرایان با دولت تاکید کرد:ما با این حرکت قصد ایجاد اپوزوسیون دولت را نداریم و ضمن آرزوی موفقیت برای دولت،انتقادات سازنده را نیز به همراه خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی در پایان از حضور آیت الله مصباح در همایش سراسری گروه‌ها و جریان‌های سیاسی اصولگرا در تهران خبر داد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب